lördag 19 februari 2011

Skit mysig kväll hos Carro igår med henne och Camilla!
Drack endast 4 st 3,5or under hela kvällen ändå vaknade jag upp imorse och kände mig bakis haha börjar man bli gammal då elr?

Blev iaf väckt av att ett par som kom och skulle köpa vår ena soffa, och nu med bara en soffa känns vardagsrummet jätte stort och luftigt! och att få lös lite pengar var ju heller inte fel!

Om ett par timmar ska jag iväg och klippa mig hos alex westling som ska göra sitt gesällprov, hoppas det blir schnyyyggt, men de tvivlar jag inte på.

1 kommentar:

Frida sa...

Sv; Tyvärr så rycks en del människor bara ifrån en och jag hatar det. Det är så orättvist.

Det önskar jag med, jag vet att det går.. Har redan förlorat en vän för 3 år sen. Men jag kan inte komma på hur fan jag gjorde. Just nu känns allt meningslöst och omöjligt :s